Wednesday, April 16, 2008

Jan Piwnik "Ponury" Nie możemy o Nich zapomnieć!Szczególnie o Tych,co walczyli dalej z czerwonym okupantem.

Jan Piwnik "Ponury" Nie możemy o Nich zapomnieć!Szczególnie o Tych,co walczyli dalej z czerwonym okupantem.

Bardzo dobry film! znakomita muzyka! Mam pytanie czy by ktoś mógłby zrobic film ku pamięci podpułkownika Jana Wojciecha Kiwerskiego ps."Oliwa" dowódcy 27 Wołyńskiej Dywizji AK, wczesniej wydał on rozkaz do "Akcji pod Arsenałem", poległ prawdopodobnie z rąk NKWD w 1944! ja niestety nie potrafię robić filmów takich z czego żałuje
Witam, zdjęcia pochodzą z książki Cezarego Chlebowskiego. Pozdrawiam.

Nie możemy o Nich zapomnieć!Szczególnie o Tych,co walczyli dalej z czerwonym okupantem.
Akurat "Ponury" nie jest moim przodkiem,lecz w mojej rodzinie uchowały sie jakies zdjecia z okupacji właśnie z Nim i przekazy słowne na temat tamtych czasów i tamtej części Polski.Pozdrawiam.Chwała Im!Niech pamięć nie zaginie!
Bardzo dobry!Podoba mi się.Muzyka świetnie dobrana!